02 June 2010

Bantah Serangan Israel Terhadap Rombongan Dunia



Kami warga MedicMesir @ Mansoura ingin menyuarakan bantahan, rasa takziah serta kecewa kami terhadap tindakan Israel ke atas rombongan Lifeline 4 Gaza yang telah mencederakan serta mengorbankan nyawa orang awam yang tidak berdosa. Sesungguhnya kekejaman mereka ke atas kesatuan kita dari seluruh dunia ini pasti dapat membuka mata masyarakat dunia akan kebenaran orang-orang islam.


Oleh itu, kami ingin mengajak anda semua untuk bersama-sama berdoa serta melakukan solat hajat agar kesejahteraan diberikan kepada saudara-saudara kita yang berada di atas kapal Mavi Marmara & juga kapal-kapal lain. Semoga mereka sentiasa di bawah lindungan Allah SWT. Pengorbanan mereka dengan meninggalkan keluaraga, harta & jawatan demi membantu rakyat palestin pasti dibalas tuhan. Bacaan Qunut nazilah dalam setiap solat juga adalah amat digalakkan:


Selain itu, kami ingin mengajak anda semua untuk bersatu hati untuk memboikot Israel tidak kira dalam medium mana sekali pun anda terlibat, di Facebook, YM, di blog mahu pun poster-poster iklan. Yakinlah anda bahawa, dengan usaha kita yang kecil ini juga mampu mengalahkan kekuatan tentera dunia Israel.

Kami ingin bersama merasai perjuangan mereka...

Kami tidak mhu hanya melihat saudara kita ditindas...

0 comments: